Lite pinsamt...

När jag skulle hoppa in på Ica igår kväll så hamnade jag bakom en tjej med välfylld korg. I kön intill stod en VÄLFYLLD kundvagn, så valet av kö blev lätt. Tjejen före mej i kön, råkade ha nåt som gjorde mej lite smått obekväm. Hon råkade nämligen ha EXAKT samma stövlar som jag. Vet inte om det bara är jag som är fånig, eller om det finns fler som jag. Där står vi alltså med våra EXAKT samma stövlar... och plockar varor... Vid detta laget så kändes det som att halva kön noterat våra stövlar ;0P Till Er andra i byn vill jag bara säga; Stöveln på bilden är dunderskön, men alltså nu i sällskap av två andra byfötter. Minst två andra skulle jag väl kunna säga, för det finns säkert fler. Vi kanske borde bilda klubb, "samma-sko" klubben ;0)


Stöveln var tydligen till för både storvad och lillvad... himla smart va?!



Anonym säger:

Var har du köpt de snygga stövlarna?

2010-10-27 | 20:44:25
pezze säger:

det undrar jag oxå :D

2010-10-27 | 22:51:27 | Bloggadress: http://humbybumbysknasigavarld.bloggagratis.se
Anonym säger:

ja det undrar jag med, mina stora vader skulle behöva ett par :P

2010-10-29 | 19:38:21
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: