Bingo in the... storskog!!

Även denna Söndag slog vi våra (kloka?) huvuden tillsammans med syster Sbergs familj. Tipsbingo i Rydaskogen är riktigt hett nu ska ni veta. Idag lyckades jag pricka in hela nio rätt ;0) Tänk så mycket nytt man lär sej, nyttigt och onyttigt ;0) På Bingodelen så blev det tyvärr bara en rad, alltså 1 st choklad. Tjejen som stod före oss i kön hade visst hela tjocka turen på sin sida idag. Hon drog nämligen in en FULL bricka, och detta mina vänner, detta betyder mer än bara choklad. Bruden drog in HUNDRA feta spänn, PLUS choklad!! Fattar ni?! Min lilla usla chokladbete blev helt plötsligt jäääkligt liten och fjuttig. Nästa gång är det JAG som ska vinna, vänta bara. Efteråt så blev det i alla fall kaffemys hemma hos Oss. Senare på eftermiddagen så fick jag för mej lite andra grejer. Mirakelhåret skulle nu ÄNTLIGEN få färgas. Det skulle bli en brun färg, och det blev det. Det blev VÄLDIGT brunt. Näe, nu har jag nog faktiskt tjatat färdigt om färg och hår för i dag, dax att hoppa i säng så man orkar med morgondagens alla äventyr. Kram så länge...



Lotta säger:

Plötsligt händer det!! Häng i Malin...en vacker dag kan det faktiskt vara du som står där och utkasserar HUNDRA!! pix :-)

2010-09-27 | 12:27:43 | Bloggadress: http://lottagabriella.blogg.se/
Malin svarar Lotta... säger:

Vi kan ju hoppas i alla fall ;0P

2010-09-27 | 12:40:33
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: