En present i min låda...

Fattar ni, detta är SUPERSTORT!! Idag fick mirakelmalin något skickat till sej ;0) Vill ni veta vad...?! Jo det ska jag berätta, i lådan låg ett TUNGT och väldigt TJOCKT brev. Det var tyvärr inga UGGS (som syster i Malmö just fått till sin Mayia.) Kan ni gissa vad det var för nåt nu då?? Spänningen tätnar, känner Ni?! I mirakelpostlådan låg ett HELT nummer av (TRO DET ELLER EJ) tidningen "Vi Föräldrar". Tack "Vi Föräldrar", gulligt att ni bryr Er om en gammal mirakelmor som mej. Jag hade inte alls önskat mej ett par dyra Uggs, inte alls... det blir bra med en tidning. Fast det är klart, skickar ni Uggs så är det HELT okey det med ;0P



Lotta säger:

Haha...härligt skön humor du har bruden=D

Hoppas du får bästaste helgen...ska hålla en tumme för dig på söndag;-)



Kjaam!!

2010-10-01 | 16:59:37 | Bloggadress: http://lottagabriella.blogg.se/
Carro- Lantismammans Foto säger:

Vad roligt att läsa om ridningen. Själv skall jag rida på måndag igen. Undrar hur jag skall kunna komma upp när träningsvärken fortfarande är kvar? men visst är det superroligt! Kram Carro

2010-10-01 | 17:13:20 | Bloggadress: http://lantismammansfotoblogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: