Stora bröst och ridning...

Ja så var det ju brösten... som ni säkert vet så går de ju inte att plocka av, så vad gör man?! Rasmus föreslog TEJP, men jag vet inte. Jag tror mer på att göra dem mindre precis innan. Lilla W får snällt stå för den biten. Hon får helt enkelt se till att va ordentligt hungrig innan jag drar. Har även letat fram en skön och stadig brösthållare, som säkert gör det hela lite lättare. I värsta fall får jag knyta ihop dem nån stans på mitten och sen bara hiva upp dem bak i nacken. Det löser sej nog... <3


D
enna modern gav fasen i att rida, hon matade i stället.


Lotta säger:

Haha...att jag aldrig kommit på det där med att knyta ihop dem och bara slänga upp dem på ryggen. Jag brukar köra lager-på-lager...en sisådär tre sportbehåar brukar kunna funka. Inte för att jag någonsin suttit på en hästrygg, men i alla fall.



Pöss o kram!

2010-09-30 | 13:31:57 | Bloggadress: http://lottagabriella.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: