Som en saga... Gabriella & Mathias 6/8 2011 <3 (Många bilder... trillar in)


Det blev ett helt sagolikt bröllop mellan dessa två! Jag seglar fortfarande runt på minnet av igår... vackert, så VACKERT!!

Har fått lov av bruden att visa upp en del av bilderna jag tog =) De kommer få trilla in då och då....  TEXT får komma sen <3

Denna låten sjöngs för dem inne i kyrkan... vackert så tårarna brände <3


I kyrkbänkarna låg det fina kort... <3

Min farmors MORS bröllopsskor, passade helt perfekt denna dag - visst är dom vackra?! Dom är faktiskt både vackra och  sköna. När jag tänker på att min fars mormor faktiskt dansat runt i dem på sin egen bröllopsdag - jag då blir dem t.o.m ännu bättre <3

En hand att hålla... <3 Det var en stor och mäktig stund det här - såklart man blir nervös!

Brudgummen väntar... och väntar...               Poff så smäller portarna upp och in stiger...  =)

Dagens absolut lyckligaste tjej =)


Detta var två grabbar som sjöng så man nästan dog. Så sjukt jäkla fint ska Ni veta, och vilka RÖSTER!!

Plötsligt stannade allting upp för en stund. Vi lyssnade och njöt... vilka grabbar och vilken SÅNG <3


Fem stycken super härliga tjejer. (Den minsta är brudparets lilla dotter.)

Är vårt kära brudpar på gång ut nån gång kanske?! =P





Fina syster <3











Parets underbara lilla Nova <3

Sen var det dax för lite KRAM-kalas... <3



Pappa är bäst... alltid!! <3

Ens älskade föräldrar betyder så mycket... <3

Vi är så många som vill kramas.. =)















Fina syster och hennes sambo Björn <3

Sen var det dax för middagen... super god och med massa gott att dricka =)


Allt gick i den varma och lite mer kryddiga tonen - stämningen var på topp!!

Tjejerna i Gabbis tjejklubb var störtsköna och bjöd bruden på trevligt uppträde =))

Det blev många tårar och tal denna kväll... <3






Självklart så blev det ju dans också, för vad vore ett bröllop utan DANS?! =))

Nu till det mysiga tältet =) G och M hade (en bit bort) ordnat ett stort tält som ni snart ska få se... såå mysigt!!

Kuddarna har G själv sytt (har jag för mej). Visst är de vackert?! Här inne kunde gästerna sitta ned...

och om man ville så kunde man få testa på vattenpipa =) Tro det eller ej, men jag testade faktiskt =P

Här inne var mysfaktorn i taket... superduper najs och VÄLDIGT stämningsfullt =)



Godisbordet var (till allas stora glädje) både välfyllt och stort... =) Sen var det dax för lite dans... IGEN =))

Gabbi (bruden) njöt av sin kväll till max =P


Syrran släppte loss och bruden med...                            ja menar, vem vill stå i nån trist kissekö på sin egen dag, när man precis lika gärna kan kissa i det fria?! Ja inte är det hon i alla fall =P Älskar denna sidan av min vän <3 Spontan och väldigt vanligt =))


Nu undrar Ni säkert om jag verkligen fått lov att visa upp just kissebilden, gör ni det?! Kan meddela att det fick jag visst. Ytterligare ett bevis på vem hon är - go, spontan och väldigt vanlig <3

Tack Gabbi & Mathias!! Lycka till i livet nu och njut av varandra och av kärleken <3






Lantismamman säger:

Vill se mer bilder nu Malin!!!!! Kram!

2011-08-07 | 20:24:22 | Bloggadress: http://lantismamman.blogg.se/
Anonym säger:

Vilken fin brudbukett! Hoppas på bild på mirakelpuman också!

2011-08-07 | 20:45:02
therese säger:

Men gud så fina bilder! Ser ju så underbart ut. har du gift dig också?

2011-08-08 | 01:07:18 | Bloggadress: http://tinythess.blogg.se/
Jennie W säger:

Herregud sååå fina kort<3 Vilket brudpar,fina barn o gäster! Vilken underbar dag o minnas! Kraaam

2011-08-08 | 12:36:07
Jennie W säger:

Gabbis klänning är så vacker o vilken fiiin frisyr!

2011-08-08 | 12:37:39
Marja säger:

Oj jag blev visst anonym. Fasen vad fin du var Malin!!

2011-08-08 | 14:22:31
Gabriella säger:

Vilka härliga bilder!! Man blir alldeles jätteglad när man ser dom :) Och du Malin... du är SKITSNYGG!!! Kram

2011-08-08 | 15:14:33
Gabbi Bruden säger:

Fantastiska bilder Malin, du fick mig att bli strålande i din kamera!!! Är såå glad för ni var med!!!! Löve you!!! Lägg ut mer bilder är nyfiken;)

2011-08-08 | 15:31:56
Sara säger:

Så söt header^^

2011-08-08 | 15:43:50 | Bloggadress: http://cclarstroom.blogg.se/
Anonym säger:

Kolla in min blogg ! jag är den bästa bloggaren <3

2011-08-08 | 15:52:11 | Bloggadress: http://missyt.myshowroom.se
Sofia säger:

Gabbi, ni var så jäkla fina alltså!

2011-08-08 | 17:19:53
Carolina säger:

Hej Malin,

Vilken fotograf du är, verkligen jättefina bilder. Finast efter brudparet är ju paret men kvinnan i den beiga klänningen och den champangefärgade kuvertväskan ;)

Super fin blogg!!! Du har nog fått en ny anhängare :)



Kram!

2011-08-08 | 20:11:23
Lantismamman-Mamma till Fem döttrar säger:

Vad snygga ni vad allihopa!!! Ser ut att ha varit ett riktigt tjusigt bröllop:-)

2011-08-08 | 22:39:56 | Bloggadress: http://lantismamman.blogg.se/
Sofia säger:

Du var jättefin Malin!

2011-08-09 | 23:46:15
Lantismamman-Mamma till Fem döttrar säger:

Snacka om once ina life time bröllop... Ett sånt bröllop man kanske bara få gå på en gång i livet!Men Malin! Kan du inte göra ett nytt blogginlägg med biler så man inte behöver scrolla ner varje gång:-) Kram kram!

2011-08-10 | 19:09:43 | Bloggadress: http://lantismamman.blogg.se/
Petra säger:

Vilka fina bilder.Ser ut som det var en hellyckat bröllop med fart och fläkt:)

2011-08-10 | 22:55:13
Carro f.d Lantismamman säger:

Ville bara tala om att jag la ner Lantismammabloggen idag...Tyvärr var det enda jag kunde göra...Kram på dig!

2011-08-12 | 17:48:40
Anonym säger:

Jag tänkte höra .. får jag ha min banner till min smyckesbutik på din blogg? Den tar ganska liten plats :)



Som tack för du en rabattkod när du vill handla :)

2011-08-14 | 01:28:08 | Bloggadress: http://eeeelins.blogg.se/
Caroline säger:

Vilka underbara bilder och vilken härlig blogg! :) Kram!

2011-08-17 | 23:48:35 | Bloggadress: http://lilleluttan.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: