Skridskor på den tillfälliga "sjön" ;0)


Fördelen med snösmältning kan vara att man helt plötsligt bor på ett ställe med sjötomt. 
Bondens åker har förvandlats till värsta, bästa skridskobanan. Ibland har man tur <3
    










Jennie W säger:

Vad fint det var här inne<3

O lika underbara kort som alltid!!!

Kuligt o åka skridskor o nära o bra!

2011-01-23 | 19:05:58
AKP säger:

usch, inte kul att må såå dåligt! :(

Jag har haft tur faktiskt, typ vecka 6 mådde jag VÄLDIGT dåligt men nu går det riktigt riktigt bra iaf om jag ser till att äta lite och ofta. Men igårkväll fick jag ett rejält illamående igen så då fick de bli en postafen men SHIT vad "väck" jag kände mig på morgonen! Som jag hade varit ute och festat en hel natt! hehe

Jag TROR de blir en pojke faktiskt eller jag e osäker men de känns mest som pojke! :D



Fina bilder, undebrart ljus!!

KRAMISAR <3

2011-01-23 | 23:14:30 | Bloggadress: http://akp.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: