Fasen va skoj! Malin har upptäckt nåt nytt...

Fasen va skoj! Malin har upptäckt nåt nytt;-) Nu kan ja skriva hur jäkla mycke ja vill direkt från mobilen ju. Finns risk för många långa inlägg nu tror ja. Spännande grej de här, speciellt när man är ute på tur! Ska testa att skicka in några bilder me tänkte ja. Få se vilken av alla tusen de kan bli... Annars är allt bra här hemma. Lilla W sover sött och de andra med. Löpte ju me mina nya skor igår som ja skrev att jag skulle. Dom va super verkligen. Snacka om att de är viktigt de där med BRA skor! Rasmus och Jörgen har köpt sej skor de också så nu är de familjelöp för hela slanten. Rasmus förvåna mej mycket ska ja säga. Han va pigg som envis till tusen, duktig grabb! Nu ska vi se till att få upp ångan ordentligt allihop =) Min nya löpar jacka från Craft och tidningen Iform, kom ju på posten för nån vecka sen, så den hade jag självklart på mej;-) Förstår bara inte varför man känner sej så fruktansvärt fånig precis när man ska iväg, man är ju faktiskt bara cool som försöker, eller hur?! Jörgen drog runda nummer två ihop me mej och blev på så vis min alldeles egna Pt:-) Ni skulle hört hur mycke beröm ja fick, helt sjukt mycke! Men de tar jag gärna, peppa på bara. Eftersom ja inte vill gå ut för hårt med min "löp-karriär" såhär i början, så fick de endast bli en promenad idag. Men i morgon drar vi på oss skorna igen, och tar nya friska tag! Hoppas att sambon hänger på i morn med. Alltid lite roligare när man har nån att småtjata med undertiden man springer, och SKRATTA. Fick värsta skrattanfallet igår när vi sprang. Riktigt kul, men ack så jobbigt det var när man skulle försöka hitta tillbaks till rätta andningen igen. Nu så, dax att skicka mitt mess igen till bloggiloggen. Tror faktiskt att de va rätt lätt de här...



Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: