Oväntat besök, med betoning på OVÄNTAT.

Oväntat och ganska så naket! Det var i Lördags runt halv åtta på kvällen. Jag stod i duschen här nere när någon plötsligt började knacka rätt hårt på vår gamla ytterdörr. Insåg snart att jag ops... visst glömt att stänga lilla dörren om mej. Så OM personen utanför, fått för sej att bara kliva in, ja då hade vi banne mej fått oss en najs liten nakenchock. Jag ropade så gott jag kunde på den övriga familjen; "Jöööörgeeen... JÖRGEN!!" men precis ingen hörde =( På nåt sjukt jäkla vis så uppfattade nog mannen mina rop som ett snällt "kom in" eller nåt, för gissa vad?! Gubben kliver rätt in!! Det var på millimetern att det inte blev nakenchock där ska jag säga ;0§ Jösses!! Som tur var så lyckades jag trolla fram en liten handduk med bakbenen. Hade ju inte direkt planerat händelsen, så nåt större badlakan fanns inte att tillgå. Gubben som klev in hade en fråga förstår ni. Han undrade nämligen om människorna som bodde här för ett X antal år sedan... snart tre, fortfarande bodde här. "Näe... tyvärr", sa jag bakom den lilla vita handduken. "De flyttade härifrån för länge sen... snart tre år sedan tror jag..." Shit säger jag bara! Där står jag i bara mässingen och pratar med en man jag aldrig tidigare ens sett. Och vart var JÖRGEN då kan man undra?! Ja inte var han DÄR i alla fall. FAN också! Mötet med den okände "mannen" var över ganska snabbt. Han fick lite information om x och x, sen tackade han för sej och drog vidare. Misstänker att de var party på G. Synd bara om förfesten hunnit byta adress =/ Bättre lycka nästa gång, och kanske en något mer LÅST dörr ;0)


T
änk på det när ni står i duschen nästa gång, det KAN bli oväntat!



Marja säger:

Hahaha! Min hyresvärd har en tendens att ringa på när håret står åt alla håll och pyjamasen är på. Så gott som varje gång. Han tror nog inte att jag har andra kläder än min vita tröja med bruna kaniner.

2011-03-22 | 10:13:49
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: