Gårdagens Gekås

Nu vet min käraste Jörgen hur det känns att få känna sej sådär riktigt speciell och utvald. Ja för det är väl inte precis var dag som man får njuta av sitt alldeles egna namn i varuhusets alla högtalare?! Tacka GUD för hjälpsam kassapersonal! Sen kan jag ju även passa på att höja ett varningens finger för skitvärdelösa batteriluckor och bortglömda pin-koder =/ Skriv för 17 upp era pinkoder om ni har lika lealösa batteriluckor som jag! Ska berätta mer om vår dag så fort jag kan. Snickare är på ingång vilken minut som helst nu. Idag slutförs arbetet med golvet i trapphallen och sen är det bara till att börja lägga =) Hörs lite senare!


Gabriella säger:

Låter kul med shopping :) Antar att ni fixade en hel del julklappar! Var det mycket folk? Funderar på en tripp jag med innan jul :) Kram

2011-11-09 | 10:24:48
fanny ahlm säger:

Älskar du att fota?

Vill du vinna en stor fet länk?

Då är den här tävlingen något för dig!

Läs mer på ; http://happinessdays.blogg.se/2011/november/fototavling.html#comment

Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer !

2011-11-10 | 17:00:54 | Bloggadress: http://happinessdays.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: