God morgon Måndag!

Ny vecka med NYA möjligheter, det Ni =) Visst låter det bra?! Helgen s-p-r-a-n-g iväg som den brukar. På Lördagen passade jag och systeryster (alias Sberg) på att shoppa loss lite lätt tillsammans. Planen var att bloggens skribent (=Jag) skulle få nytt. Hur blev det då?! Jo, precis som vanligt såklart =) Jag fick tag i en jacka till mej, sen blev resten till ungarna. Kan bara inte förstå varför det alltid är lättare att hitta till dem?! =/ =P W fick bla. en ursöt liten klänning i brunt/småblommigt. Att mormor Lena tyckte sej se en STÄDROCK i stället för en söt klänning, är ju inget vi behöver bry oss om =P På Söndagen (läs igår...) så hade Jörgen golf halva dagen. Jag fick för mej att bjuda familjen på Äpplepajs fika, så så fick det bli. Klockan 13.30 kom brorsan och hans tjej plus syrran Fia med familj och så mor såklart. Min nya moccamaster fick brygga hela två omgångar med gott kaffe =) Är så nöjd med den!! På eftermiddagen/kvällen så blev det middag och ett glas vin hos systeryster och Björn. Me like helger som denna! Lite synd bara att de går så satans fort =/ Hörs snart igen... måste fixa frukost!


Stina säger:

Vad roligt att läsa en annan stil på texten, ser snyggt ut :-) MEN MALIN! Du skulle ju shoppa en massa nytt till DIG kom vi överens om? Men jag vet hur det är, enklare att köpa till de små :-p

2011-10-24 | 09:40:55 | Bloggadress: http://stinalee.se
Gabriella säger:

Nytt och snyggt här inne! Så FINT!!! Jag och sambon var i Göteborg i helgen för shopping o hotellnatt. Jag köpte skor till mig själv, resten av innehållet i de sjuhundraelva ;) påsarna var till barnen! Typiskt :))

Kram på dig!

2011-10-24 | 11:04:50
Sara säger:

Låter som en härlig helg. Synd bara att den alltid går så fort. Jag har flera gånger sagt att det borde vara fem dagars helg och två jobb, men ingen som lyssnar.. ;)



Illamåendet går upp å ner, men har det sååå gärna. Bara allt är bra med miraklet i magen! Eller miraklen..



Kramar

2011-10-24 | 16:16:01 | Bloggadress: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Malin till de söta som skriver... säger:

Vill bara säga TACK för era ord här inne! Gör mej alltid lika glad =) Stor varm kram från mej <3

2011-10-25 | 13:14:41
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: