Postat!

Nu har tjejerna fått sina bilder =) Det känns verkligen som en liten seger när man kan avsluta och sätta pungt för något man påbörjat. Fast riktigt klart är det inte än... den ena tjejen ska ordna sitt album och framkallningen helt på egen hand medans den andra tjejen gärna tog emot lite hjälp =) Hon var nämligen lite rädd för att det aldrig skulle bli klart annars. Är det detta som kallas självinsikt?! =P Så lite kul har jag kvar =) Har redan sett ut ett passande album. Det kommer att bli ett likadant som det jag ordnade sist (vid förra Boudoiren) fast denna gången i grått. Det ska bli så jäkla skoj att få höra om deras sambosars reaktioner sen när det väl blir dax att öppna =P 
 
Här är ytterligare några...
 
 
 
 
Vill just Du bli fotograferad av ett "icke-proffs" så hör av bara av dej till mej på kontaktfliken ovan =) Jag är öppen för det mesta när det gäller idéer, så kom med förslag kära Ni. Att fotografera under FÖRLOSSNING sätter jag som ett absolut nummer Ett på listan!! Doular givetvis också och Näl/Kss är det som gäller då <3
 
Hör gärna av Er så pratar vi mer... =)
 
 


Jessica säger:

Bilderna är helt underbara Malin, du har verkligen fångat tjejernas vackra sidor. Jag har sagt det förut och jag säger (eller skriver) det igen: Satsa på fotondet för du har stora fotografpotential!!!

Många stora kramar till dig!

Svar: Gulle dej Jessica <3
Malins Mirakel

2012-08-26 | 20:47:46 | Bloggadress: http://lantisliv.com
Amanda säger:

Superfina bilder! Vad duktig du är! :)

2012-08-26 | 22:54:53
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: