Vaken...

Några timmars sömn blev det i alla fall =) Idag kör skolorna igång igen och äldste sonen börjar 9:an. Sista året nu innan GYMNASIET! Hoppas bara att skoltröttheten håller sej på sin kant detta året för nu är det bra betyg som gäller, eller i alla fall bättre. Igår gjorde jag alltså första passet på jobbet efter semestern så nu var man igång igen. Tyckte nog att semesten gick lite väl fort denna sommaren. Nån som kände samma?! Förmodligen =) Brukar nämligen känna mej mer på G än jag gjort nu. Jaja, det ger sej säkert! Snart är man väl inne i svängen igen. Det brukar gå ganska så fort =) På tal om något annat så har jag nu blivit GODKÄND som Doula och inväntar snart mitt diplom som talar om att jag gått kursen och läst alla 10 el. 11 böcker. Så nu mina vänner, nu är det bara fina uppdrag som fattas. Jag ger mej inte utan SKA bara vara med där inne i förlossningsrummet. Att få stötta en födande kvinna (el. paret ska jag säga) i resan mot skatten är en av mina stora drömmar. Att sen även få chans att FOTA är en annan! Att få fånga ögonblicken och stunden... all härlig magi... och alla känslor... <3 
 
 
Ha en bra dag alla så hörs vi snart igen =)


Olivia säger:

Hej!
Vi ska ha bebis när som helst :) bf är 11 sept men han kan ju komma när han vill egentligen :D
Min undran är vad det kostar att ha med dig som doula eller enbart som fotograf? Skulle kanske vara intressant så man slipper tänka på fotograferandes själv.
Med vänlig hälsning, Olivia

Svar: Hej Olivia =) Att ha med just mej som Doulande fotograf skulle i så fall vara så gott som helt gratis. Jag har två förlossningar kvar att närvara vid innan jag tänker börja ta betalt lite mer på riktigt. Möjligt att jag vill ha en slant för ev. utlägg som tex bensin. Sen så vore det självklart jätteroligt om man fick chans att visa upp några el någon av bilderna här inne (lite som reklam inför framtiden). Råkar nämligen känna på mej att det finns fler som jag där ute. Människor som fullkomligt älskar sin förlossning och vill minnas den jämt. Med bildernas hjälp blir det lättare <3 Maila mej gärna så får vi prata mer! =)
Malins Mirakel

2012-08-21 | 09:46:09
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: