Så läskigt!!

Vaknade runt 09.00 av en ruskigt ruggig dröm =( Har aldrigt drömt om DÖD så som jag gjorde då. Tjejen som dog var dessutom en tjej som jag så väl känner till =/ Det var hopptävling och framhoppning. Allt gick så fort och det var bara jag som såg. Två hinder hann hoppas, högt och fint. När de sedan närmade sej dörren ut från ridhuset - ja då får hästen totalt spel och flyger högt över dörren och UT. Minns att jag såg dem som i "slow motion"... hästens såg ut att hamna helt fel =( Minns tjejens ångestfylda skrik och sen.... sen bara tyst. Stel av skräck rusade jag ut. Tjejen hade redan fått sitt huvud i en varm go famn. De kramades och grät... Minns att någon frågade; " - Har hon somnat in nu..?? " Svaret på den frågan ville jag knappt lyssna på =( Endast 20 var hon och hade så mycket kvar... Hennes ansikte minns jag så väl <3 Sen började någon att sjunga på en vacker sång och vi andra hängde på. Stämningen gick att ta på ska ni veta! VARFÖR i hela världens namn drömde jag DETTA?! Känns ju sådär nu när vi bestämt oss för att åka ut till Kallisen och allt =/







Tjocka Tjorven-Blivande sexbarnsmamma säger:

Förstår det var läskigt!! Ofta har dock drömmar om död inte alls med döden att göra. Finns massor av intressant att läsa på nätet om detta:-D Kram!

2012-06-17 | 21:26:41 | Bloggadress: http://tjockatjorven.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: