Släpp in mej för skråen!

Sen de gjorde om på blogg.se så kommer jag (och förmodligen fler...) inte in på sina bloggar genom telefonen =( Vi får tro att det lilla "problemet" snart är ett minne blott! Jösses vad man blir bortskämd av allt som fungerar och går så himla lätt nu för tiden! Hur skulle dagens människor klarat sej förr?! Förmodligen inte... =/ Idag ska vi i alla fall se till att fixa hem staketet som jag skrev om - så "Harald Nyborg" it is!! Hörs snart!! <3



Hur många av er har instagram & blogg.se appen på telefonen?! Spelar ni Rumble med kanske?! =)
HUR läser ni oftast era bloggar ni som läser?! Surfar du på telefonen mest eller fortfarande vid datorn? Själv är jag supernöjd med valet av telefon! Iphone 4s har allt allt man kan önska sej och lite till. Mammans absolut bästa leksak är det =))





Amanda -fotograf&webbdesigner- säger:

Ah jag är alldeles för beroende av min iphone! Bloggar, kollar bloggar, facebookar, läster "tidning" och massa annat!

2012-06-16 | 15:54:10 | Bloggadress: http://megapixeln.se/
TjockaTjorven-Blivande sexbarnsmamma säger:

Eftersom man inte kan blogga på blogg.se så från android så gör jag det via datorn och passar även på att läsa bloggar därifrån. Hade jag haft råd så hade jag köpt mig en sån mobil du har Malin, en ajfån;-))

2012-06-16 | 17:16:27 | Bloggadress: http://tjockatjorven.blogg.se
Anna säger:

Jag läser mest via surfplatta, men ibland via telefonen och ibland via vanliga datorn. jösses vad mycket teknik man har kring sig när man tänker efter!

Svar: Jo jag har allt pratat med människor som "ser mer" vid flera tillfällen, dock bara tre olika. Har bara haft VÄLDIGT goda erfareheter... som skönt är. Hade oxå blivit grymt besviken fall allt bara skulle verka "hittepå" efteråt. Den gången eller DE gångerna så var det väl inte så mycket FRAMTIDEN jag ville åt - utan mest den "andra sidan" och alla dem som är där. Har en person i Gbg (en kvinna) som jag pratat med tidigare och som jag GÄRNA skulle velat prata med igen. Oturligt nog så svarar hon inte på sitt gamla nummer =( Men skam den som ger sej... =) Kramar till Dej Anna <3
Malins Mirakel

2012-06-16 | 23:28:46 | Bloggadress: http://olanningen.blogspot.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: