Vilken dag!! =)

Så var den goa sommaren här och jag, ja bara njuter! Vill knappt gå in på kvällarna ju =) Ger mej inte med uppdateringarna genom fånen trots att det tjorvar rätt friskt =P Amanda har lovat att kolla upp "problemet" åt mej och även skicka över den nya designen så fort hon hinner. Har även upptäckt INSTAGRAM och trillat pladask =) Ett mysigt tidsfördriv och snabbt och lätt att uppdatera med bilder + någon/några rader text. Någon av Er där ute
som har detta tro?! Welma ligger och sover så gott i sin vagn nu medans mamman solar och har det gott =P Tänk att jag älskar sommarlivet så!! Det är nu man känner livet precis som det ska va =) Ska strax ta en god kopp kaffe nu och softa lite till <3 Jörgen och Rasmus är iväg på golftävling i sköna Halmstad idag. Det går framåt med golfandet för Jörgen. Handikappet sänks allt eftersom och är nu nere på typ 15. Sååå... det är väl bara till att luta sej tillbaka och invänta alla goa miljoner... =P Tänkte att jag skulle ta och avsluta detta testinlägg med att säga ett STORT grattis till den blivande 6-barns mamman Carro med familj! Behövs det en fotograferande Doula när det börjar dra ihop sej så hojtar bara till =) Hoppas ni har det bra där uppe! Hälsa barnen att jag saknar dem <3



Tjocka Tjorven-Blivande sexbarnsmamma säger:

Ja du, sexbarnsmamma trodde jag INTE! Nu förstår jag varför jag mådde apa när jag var i New York;-)) Trodde det var luften där;-))Ha en fin lördag!!! Kram!

2012-05-26 | 09:05:51 | Bloggadress: http://tjockatjorven.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: