Sooool!!!

Äntligen en morgon med SOL igen! =) L-Y-C-K-A!! Våren börjar nog faktiskt närma sej nu, inte en dag för tidigt om du frågar mej. I natt drömde jag förresten något riktigt läskigt, - ja en riktigt mardröm var det!! Jag hade nämligen lyckats försova mej och på det sättet gått miste om hela den underbara sommaren =(( Fyyyyy så hemskt det var!! Tänk att somna som tex nu i slutet på Februari, för att sen vakna nån gång i början på Oktober =O Om det var meningen att jag skulle lära mej något från den drömmen så var det nog att vara mer vaken, här & nu! NJUTA till max liksom =) Med våren kommer ljuset och med ljuset kommer LIVET. Doulauppdrag är på gång lite smått. Har ett "doula-samtal" inbokat nu i början på Mars, och vill sej allt sej väl där (att vi klickar helt enkelt) så bokas jag väl förhoppningsvis in som deras =) *hoppas, hoppas* Sen i slutet på Mars så kommer fina Tove tillbaka tillsammans med den blivande fadern, för lite mer underbar fotografering. Har jag tur så kommer jag även att få möjlighet att fotografera/doula deras förlossning i slutet av April. Bloggen (malinsmirakel) kommer snart att fixas till och rullmenyerna/kategorier organiseras! Som det varit och är nu så ligger allt i en enda röra här inne. En tjej jag haft hjälp av tidigare, har lovat att försöka få till den så fort som möjligt. Kategorierna skall vara tydliga och ny "DOULA" -flik skall till. Dax att hoppa in i duschen nu! <3
 


Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: