Snart 3 år...

 
Den 19 Juli firar vi familjens minsta W!! =) Älskar dej så vansinnigt mycket!! Stor pöss från Oss alla i familjen <3
 
 
 
Denna låten minns jag att vi valde till "din" på dopet... <3
 
 
Och denna låten spelades på radion då jag födde dej... den gav mej styrka och var helt perfekt!! <3


AW - Fotograf säger:

Dom är väldigt unga, pappa är 39 och mamma 40 ^^ Och ja, kärlek till alla i hög nivå! Världens bästa!

Och du är inte så gammal! Var inte för hård mot dig själv :) <3

Svar: Gullig du är Amanda!! =) Jag firar ju mina 37 nästa år i April. Fick min son när jag var 20 jag med, precis som din mor. Men detta är fasen inte klokt alltså!! Tiden går FÖR fort ju!! =/ Tänk på det Amanda och ta vara på varje minut redan NU. Sen kan du passa på att hälsa morsan & farsan att inte nog med att de SER oförskämt BRA UT (OCH unga) så har de oxå en fruktansvärt söt och trevlig liten dotter!! =P Kram till dej Amanda och var stolt över dina "päron" <3
Malins Mirakel

2013-07-13 | 00:19:48 | Bloggadress: http://megapixeln.se
Sofia säger:

Grattis lilla Welma på 3-årsdagen! Kramar från oss i Lerum

2013-07-19 | 20:42:20
Sofia säger:

Skumt, min kommentar verkar inte synas. Ville önska Welma grattis på stora dagen!
Kram från Lerum

Svar: TACK så jättemycket Sofia!!! =) Vet inte varför det strular men jag kan se din kommentar från insidan iaf. Ska absolut kolla upp detta!! Kramar från mej och hoppas ni har en riktigt go sommar <3
Malins Mirakel

2013-07-20 | 14:26:17
AW - Fotograf säger:

Åh gud ja, de hoppas jag också :D

2013-07-24 | 22:32:05 | Bloggadress: http://megapixeln.se
♣ Ida - Hon som föddes med LKG säger:

Grattis i efterskott till henne :D

2013-07-26 | 11:07:49 | Bloggadress: http://idahtt.blogg.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: