Att anlita en doula är KLOKT!

"Min mamma & jag" <3
 
Passar på att lägga in en liten länk som visar varför JUST DU kanske borde anlita en DOULA ---> (länk) 
 
 
(Bilden kommer förresten från mitt senaste uppdrag i Augusti.)
 


Carolina säger:

❤️

2014-10-06 | 21:41:07
Madde / Livet som mamma och lärare säger:

Googlade på doula och bloggar och hamnade här. Jag har varit sugen på att gå doula-utbildningen i flera år nu och borde kanske ta steget. Födde nog delvis med doula själv. Min mamma medverkade under förlossningen när min son föddes och även så hans pappa. Det var en enormt trygg upplevelse att ha med någon som fött 3/4 barn vaginalt och 1 med kejsarsnitt. Eftersom jag under den tiden var ensam till 100% under graviditeten vet jag hur det känns att vara ensamt utlämnad som gravid och skulle vilja stötta främst ensamstående som doula. Men får se om modet ges att gå utbildningen någon gång :). Fin blogg, och jag var tvungen att kommentera :).

Svar: Tack så jättemycket för din fina kommentar!! =) Blir så glad när jag hör att det finns fler som mej och som brinner för samma sak <3 Självklart ska du också utbilda dej till "odis-doula"!! (bästa grejen, jag lovar) Har gett mej så mycket!! Du BEHÖVS!! <3
Malins Mirakel

2014-11-24 | 06:38:44 | Bloggadress: http://www.saramadeleine.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: