Ny doulaväska beställd! =)

Tack vare Emma (en av Sveriges alla doulor) så har jag (och många andra av doulorna) nu en exakt likadan väska med oss ut på våra jobb. Det enda som skiljer väskorna åt är FÄRGEN på väska & text. Emma tog fram tre olika varianter. En svart med rosa text och en röd (den samma som ovan) plus den sista som fick bli rosa med en svart text. Det var ett himla velande innan vi till slut kunde bestämma oss =P Vi har ett par slutna grupper på Fb där vi all "ses" och pratar om det mesta mellan himmel och jord. Så mysiga allihop och jag hoppas verkligen att vi ska få chansen att träffas "live" nån gång snart. Här kan ni se väskan som just jag (och Emma mfl.) beställde =) Vi var visst ett x antal doulor med februari-uppdrag, så lev. innan dess helst! Är DU sugen på att bli doula eller av att kanske föda med en?! Hör i så fall av dej till mej på mailen så pratar vi mer där; [email protected]. Denna doulan (alltså Jag) finns även på INSTAGRAM om nån vill följa. "Mirakelmalin" var namnet! Många av mina bilder finns även att se på #malinsmirakel =)
 
 


Mathilda säger:

Snygg väska!!=) En sån skulle man änna behöva ha som BB-väska! Får ge mig ut på jakt tror jag!=)

Kram!!

2015-01-02 | 12:21:52
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: