Fredag!

Wow, så fort denna veckan gick! Sportlovet förflöt ju på ett kick =) Ungarna har ju en dag kvar dock! En dag kvar och så HELG =) I går var det full rulle vill jag säga! Dagen började med ett besök av en ny och urtrevlig liten "Mirakelmodell". Charmiga Hilma - endast åtta månader gammal, och SÅ söt! <3 Ska fixa dessa bilder så fort jag kan, så bilder kommer! =) Lite senare på kvällen (igår) så vart det "Larz-Kristerz" med svärmor =P Det var tänkt som en liten födelsedags present från oss vår familj. En "hemlig utflykt" som startade med ett gott glas vin (Husets) här hemma hos oss. Det vart en uppskattad kväll kan jag säga! Inte helt likt mej att gå och lyssna på den sortens musik =P Bäst av alla (enligt mej) var låten de hade på "Älvdalska". Så otroligt vacker! Låten "Brother" var ju såklart grym den med! <3 Ha det gott! =)
 


Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★ säger:

Mysigt! Jag har faktiskt också varit och sett dem. Dem är ju från Älvdalen från början, och jag är ifrån Orsa. Orterna ligger inte så långt ifrån varandra, och en av mina närmsta vänner är vän med en i bandet :).

2016-02-19 | 21:50:09 | Bloggadress: http://www.saramadeleine.se
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: