Dagens Maskfit och Mirakelmedel ;0)


Vem behöver smink och löshår när det finns masker som den här?!
Mina ögon behöver vila från allt vad smink heter, så jag kör
nog på masken under tiden. Jag hoppas verkligen att jag slipper den här skiten i ögonen snart, för nu är jag trött på att gå omkring och se trist ut!! 
Idag tog jag lite Rosenrot igen. Hade visst en hel karta kvar i en ask i skåpet. Himla bra grejer det där faktiskt. Någon av Er som har testat dem kanske, eller äter ni nåt annat mirakelmedel som ni kan tipsa om?? Jag behöver lite extra energi, och gärna nåt som är bra för hyn också. Mirakelbruden känner sej helt enkelt lite trött och sliten, å så har hon riktigt torra händer med. Min mamma pratade faktiskt om att det kan vara någon typ av vitaminbrist som är orsaken till mina supertrista mirakelhänder.
Nu spelar ungarna dansbandsmusik så det dånar i hel huset ;0§


AnnaSv säger:

Funkar rosenrot? Det kanske man ska prova.



Hoppas du känner dig pigg snart!



Kram,

AnnaSv - som alltid smöjer händer och fötter med Canoderm (eller Locobase LPL - på recept- när det är kris)

2008-12-29 | 12:42:34 | Bloggadress: http://annasv.blogg.se/
Malin <3 säger:

Tack Anna!! Ja Rosenrot fungerar mycket bra på alla olika sätt ;0) STOR kram <3

2008-12-29 | 19:24:16 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: