Tips mottages tacksamt!!


HUR vattnar/sköter Ni dessa skönheter, berätta?!
Mina visar tydligt när de inte mår bra, men så
långt kanske det ändå inte ska gå, eller?! ;0)
När de slokar lite för mycket, så ställer jag
dem bara i en liten skål med vatten en stund.
När de är "mätta" så sträcker de på sej så fint igen ;0)



Jennie säger:

Dom är jättefina dom där...:)!!

Jag har fått lära mig att cyklamen ska stå ljust och riktigt svalt,och att dom vill ha vatten underifrån precis som MirakelMalin gör..:)dom ruttnar lätt annars.....så inte för mycket vatten..när dom visar liiiiite tendens på att sloka så vattnade jag dom iallafall...he he:)Hade såna i lägenheten jag bodde i förut,där va det golvvärme och dom verkade trivdes.

Men här i huset tror jag inte dom kommer trivas,jag har det på tok för varmt för dom..element och eldande..he he:)



Kramiz

2008-10-26 | 09:24:17 | Bloggadress: http://http:/jennieleee.blogg.se/
malin mirakelkvinna!! säger:

Nä, det är väl just det som är det lilla problemet. Det är för varmt. Men de är fina så länge det varar ;0) Tack i alla fall!! Kramar från CyklamenMalin <3

2008-10-26 | 09:30:14 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se/
Gabbi säger:

Lägg 3-4 isbitar i krukan;-) Cyklamer växer i vintermiljö o vill inte ha varmt, ett tips som jag vet funkar;-) Säger jag till mina kunder och de har sagt att det funkar!!

2008-10-26 | 16:24:28
gabbi säger:

Vet inte varför inte namnet kom med, men det va bara lilla gabbi som lagt in det förra inlägget;-)

2008-10-26 | 21:51:19
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: