Lite om dagen som gått... 26/4 2009

Dagens arbetspass var helt okey. Men gud vad det känns i ögonen när jag går upp sådär tidigt ;0§ Hoppas att nattens sömn gör mirakel nu så jag slipper se ut som en hålögd gammal uggla. Har förresten en sak att bekänna för er nu. Jag har haft MEGASKETA ont i kroppen hela dagen pga min joggingtur igår. Ja, jag slarvade lite med att tänja ut de stackars muskeltrådarna när jg var klar. Så nu har jag fått gå omkring med en stil som liknar... vad ska man säga?! Nån som missat att gå på toa eller nåt ;0P Så idag blev det bara vila, men mer i morgon. Carro med familj har varit hemma och grillat idag igen. Fast grillen slutade med en stekpanna. Det blev aldrig nån riktig fjutt på värmen, så det fick bli till att gå in och värma upp den lilla stekpannan i stället ;0( Men det blev hyfsat okey ändå tror jag. Mike och Jörgen har jobbar och burit. Kycklingarna har njutit i sin hage idag igen. Älskar att titta på mina små godingar!! De gör mej så löjligt lugn på nåt vis ;0)  På Onsdag är det JAG som fyller år, visste ni de?! Gammal som attan är jag, fast inte i skallen. Jag har kommit på att det nog fan bara är kroppen som blir äldre, inte själva jag. Dax att sussa nu för i morgon är det jobb igen, och LÖÖÖÖN ;0)



Greta säger:

Vad e det för ras på kycklingarna, de är för söta.

2009-04-27 | 09:52:30 | Bloggadress: http://morgonstund.bloggsida.se
Jennie säger:

Hoppas du sov gott och inte ser ut som en skitnödig hålögd gammal uggla idag,du är rolig du...ha ha:P

Jo Emil är snäll...och nog lär sig lilla Vicke vire de där snart han med...:P Han är ju i den åldern nu när allt annat är sååå himla spännande och saker bara måste undersökas...:) Men det är en himla mysig ras,och dom är ju så himla fina och snälla.Min Sheltie Bambi var med mig om dagarna när jag jobbade på ridklubben,där trivdes han bland hästar och ungar...och sen blev han bästa polare med min häst Tore som jag hade hemma i stallet.Dom käkade betfor i boxen tillsammans varje kväll...Tore ur krubban och Bambi allt som ramlade utanför..sötnosar.Hade alltid honom med när jag var ute och red i skogen,dom där små bena sprang som trumpinnar:P

Massa kramar

2009-04-27 | 18:31:44 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Jennie säger:

Hoppas du sov gott och inte ser ut som en skitnödig hålögd gammal uggla idag,du är rolig du...ha ha:P

Jo Emil är snäll...och nog lär sig lilla Vicke vire de där snart han med...:P Han är ju i den åldern nu när allt annat är sååå himla spännande och saker bara måste undersökas...:) Men det är en himla mysig ras,och dom är ju så himla fina och snälla.Min Sheltie Bambi var med mig om dagarna när jag jobbade på ridklubben,där trivdes han bland hästar och ungar...och sen blev han bästa polare med min häst Tore som jag hade hemma i stallet.Dom käkade betfor i boxen tillsammans varje kväll...Tore ur krubban och Bambi allt som ramlade utanför..sötnosar.Hade alltid honom med när jag var ute och red i skogen,dom där små bena sprang som trumpinnar:P

Massa kramar

2009-04-27 | 18:32:02 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Jennie säger:

Hoppsan de blev två....ha ha:P

2009-04-27 | 18:32:39 | Bloggadress: http://jennieleee.blogg.se/
Malin mirakelkvinna ;0) säger:

Det gör inget Jennie!! ;0) Hellre två än noll du vet ;0P Mysigt det lät med Bambi <3 Kan tänka mej att han tyckte om att springa med där ute i skogen.

Till Greta; Hönapönagruppen är av rasen Ölandsdvärg <3

2009-04-27 | 19:17:23 | Bloggadress: http://malinsmirakel.blogg.se/
Tittar du in ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: